niedziela, 30 stycznia 2011

Art Piaskownica - na słodko!


Postanowiłam się zgłosić do Art-Piaskownicy na Rękoczyny # 12 Anity - serce. To moje debiutanckie rękoczyny więc proszę o wyrozumiałość :)

Moja propozycja to Walentynkowy tort w kształcie serca: 


Róża zrobiona z plastycznej masy cukrowej.


Pozostałe ozdoby są z masy budyniowej.


Jedyne niejadalne rzeczy to Amorek i serduszko (plastelina).


A w środku...  bardzo czekoladowe ciasto z dżemem z jabłek i masą "serkową". 

Wczoraj upiekłam ciasto, dzisiaj była zabawa w ozdabianie. To była taka "próba generalna" przed walentynkami.

Jakbym komuś narobiła smaku oto przepis na ciacho:

2 komentarze:

  1. ale szaleństwo smakowe! i jak fajnie wpisało się w wyzwanie :)
    gratuluję umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziękował ;), ciągle ćwiczę się w robieniu tortów, jestem samoukiem a wiedzę czerpię z neta (głównie z Wielkiego Żarcia). Tam to dziewczyny cuda robią! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...