czwartek, 25 sierpnia 2011

Łapy!!!

Zawsze wychodzę z założenia, że szczęściu trzeba pomagać :D I ja to ostatnio zrobiłam!!! Przeglądając blog AiryArt  trafiłam na ten post o ŁAPACH i przepadłam!!!
Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką  tych oto łap....

czyli mitenek!
Są rewelacyjne, pięknie wykonane i jakie ciepłe! Jak założyłam to nie miałam ochoty ich zdejmować, no ale toszkę przygrzało i musiałam ;) I teraz mogę już wyglądać jesieni!!!

Dodatkowo dostałam piękną broszkę :D w "kolorach jesieni"
Jestem zachwycona tymi CUDAMI!!!!

PS: zajrzyjcie TU, może na coś się skusicie :D
Polecam, warto :D

PS2: Beato - BAAAAARDZO Ci dziękuję!!

4 komentarze:

  1. Ależ Kochana nie ma za co, mam nadzieję, że się będą dobrze nosić i długo Ci służyć. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapy - super!! Do tego broszka, mmmmmmmmm....
    O łapach też muszę pomyśleć jeszcze przed zimą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są i w ślicznych kolorkach. A broszka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. AiraArt - oj posłużą i to długo :)
    Jola - pomyśł, bo to super sprawa! :)
    Darias - właśnie te kolory tak bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...