piątek, 16 grudnia 2011

Przedświąteczny MIX

Dzisiaj będzie wszystkiego po trochu :)

Najpierw kartki (chyba jeszcze nie ostatnie ;))


Poszalałam również kulinarnie :)
Pierniczki na choinkę i choinki piernikowe :) Upieczone, polukrowane i schowane (nie wszystkie ;)), żeby za szybko nie zniknęły :)


I coś z "domowego archiwum" czyli moje zmagania z pierniczkami z poprzedniego roku ;)


A teraz o bardzo przyjemnej niespodziance :) Mimo, że jeszcze nie mam ubranej choinki to już dostałam prezent :D W rolę Mikołajowej wcieliła się Jola :) Któż by inny :)
Dostałam od Joli paczkę skarbów:

Przydasie, brokatowy filc w 3 kolorach :), koronki, książka ze wzorami kwitów DMC i piękna, NIEBIESKA kartka z życzeniami :D
Ponownie czuję się rozpieszczana do granic możliwości :D
Jolu, bardzo Ci dziękuję  :) Już ja coś wymyślę żeby się odwdzięczyć ;)

Pozdrowienia dla TUZAGLĄDACZY  :)

3 komentarze:

  1. Daria, już zaczynam się bać;-)
    A tak poważnie - jesteś mistrzynią piernikową, i nie tylko:-)))
    Kartki prześliczne:-*

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dziewczyny za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...