piątek, 29 sierpnia 2014

Jedna bransoletka to za mało :D

Koraliki TOHO 11/0 (Ceylon Denim Blue i Trans Rainbow Frosted Sapphire)
........................
Zakoralikowałam się. 
Po raz kolejny nowa technika zauroczyła mnie totalnie. Muszę uzupełnić zapasy koralikowe i będę plątać dalej :D Próbowałam też zrobić szydełkową kulkę koralikową :) Niestety zostałam pokonana, wręcz wdeptana w ziemię ;)  Spróbowałam koralikować igłą, i nawet zrobiłam dwie kulki ale daleko im do doskonałości :) A im bardziej coś mi nie wychodzi tym bardziej chcę się tego nauczyć :)  Póki co cieszę się tym co już "ogarnęłam" :)

Miłego dnia :D

5 komentarzy:

  1. Sliczne bransoletki :))) Suuper ,ze probujesz nowej techniki wykonania :))) Warto jest sie uczyc,poznawac cos innego :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też wciągnęły te bransoletki, powoli kolekcja się powiększa, tylko zdjęć nie ma kiedy robić :)
    Bardzo fajnie pasują te zapięcia do całości :)

    Na kulkach poległam i ja - nie ma szans żebym 'rozkmniła' dziadostwo :( :)

    Buziaki i czekam na więcej :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki piękne. Na kulkach poległam dawno. Mam dyżurny zestaw koralików na nitce i co jakiś czas próbuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalej, szalej, śliczne to szaleństwo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ! Podziwiam ponownie cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...