poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Kartki od Joli :)

Jak już pisałam wcześniej, brałam udział w karteczkowej wymianie w Szufladzie.  Dostałam dzisiaj karteczki od Joli. Powiedzieć o nich, że są piękne, cudowne, niepowtarzalne, wspaniałe - to za mało! Oto karteczki:






Jolu - serdecznie dziękuję!!! Karteczki są cudne!!! Ta wielkanocna z haftem zostanie oprawiona w ramkę i wyląduje w pokoju mojego Maleństwa, a urodzinowa poczeka kilka m-cy na moje urodziny i ją sobie dam jako prezent, jest przepiękna. Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą wymianę!!! Pozdrawiam Cię serdecznie :)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że kartki się spodobały. Starałam się, aby każda z kartek miała w sobie coś innego. I tak, w kolejności jak pokazujesz, pierwsza - to moje ulubione krzyżyki, tylko i aż:-), druga - klasyczny recykling, trzecia - skromne tasiemki, czwarta - frywolitkowe serducho i piąta - papierowy patchwork + koronka, która jest moim ulubionym dodatkiem.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...