czwartek, 14 kwietnia 2011

Kolejne dwie :)

Spodobał mi się pomysł z kwiatkami dookoła kartki więc powstała kolejna  "nastroszona". 

I druga (prawie identyczną już wcześniej robiłam). Wycięta ze starej świątecznej kartki.

Prawie już dochodzę do finiszu z kartkami wielkanocnymi. Jeszcze dwie albo trzy i koniec.

Biorę udział w karteczkowej wymianie w SZUFLADZIE, komplet dla Grubcia już zrobiony i wysłany. Niedługo pokażę co poszło w świat, mam nadzieję, że się spodoba.
Dla mnie karteczki robi Jola. Serdecznie pozdrawiam obie DZIEWCZYNY i ekipę Szuflady :).

 Teraz na "warsztacie" zaproszenia na pewną imprezę, ale o tym w kolejnym odcinku ;)

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i zostawiacie miłe komentarze.
Cieszę się, że Candy Wam się podoba, co widać po liczbie chętnych - 42 - dla mnie to rewelacyjny wynik, a jeszcze kilka dni;).
:)

5 komentarzy:

  1. Kartki nastroszone też mi się bardzo podobają i uwielbiam recykling!!
    Kartki z wymiany Szufladowej dzisiaj wysłałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola - dzięki, już się mie mogę doczekać, ponieważ cuda tworzysz :D
    Ta nastroszona to też recykling ;) gwiazdka z kurą i tag "wielkanoc" są wycięte z gazetki promocyjnej jednego w większych marketów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz piękniejsze te Twoje karteczki :)) Dziękuję Ci za te wszystkie miłe komentarze, które u mnie zostawiasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красивые пасхальные открытки!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :).

    Ja już swoje wysłałam ufff.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...