czwartek, 26 maja 2011

Dzień Matki i takie tam różne ;)

Na początek karteczka dla mojej Mamy:


"W zielonych oczach matki świeci wiosenna łąka
Słońce na drzewach śpiewa i budzi kwiaty w pąkach
W błękitnych oczach matki pogodne niebo fruwa
Kiedy zasypiasz – matka jak gwiazda nad snem czuwa.

W niebieskich oczach matki szepcze kwitnący strumień
Tak opowiadać bajki to tylko mama umie.
A w czarnych oczach matki noc od samego świtu
okrywa cię skrzydłami ze srebra i błękitu."



A to kubek dla mnie od mojej Księżniczki:

Uwierzcie mi na słowo,  kawa z takiego kubka jest najlepsza na świecie.

Oto notesy od których oststnio nie mogę się oderwać:

i na koniec (w ostatniej chwili - jak zwykle ostatnio u mnie ;)) ZAWARTOŚĆ TOREBKI  w Art-Piaskownicy
 

I to na tyle, teraz można świętować ;)

3 komentarze:

  1. O rany, ale masz porządek w torebce WOW jestem pod wrażeniem :)
    A kubas od córci świetny :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odrywaj się od tych notesów, bo fajowe wychodzą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Darias - porządek mam tylko w torebce "wyjściowej", na co dzień mam dużą torbę, ale jej zawartość to już inna bajka ;)
    Brydzia - dzięki, super zabawa z tymi notesami :) także idzie produkcja seryjna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...